2011-09-05
22:15:18

Julia Lunden <3
Min LillaSyster <3

i lördags var hon och tävlade med sin D-ponny i Lilla edet tillsammans med Gråbos DIV 2 lag
(Vi var inte i samma serie och drf tyvärr inte på samma ställen)
Men Gråbos och Östakulles lag gick vidare till omhoppning och Julia var sist ut och dom hade schangsen att vinna! (jag vet hur taggad man blir) Hon kommer mot sista hindret och Jasper stannar och kör upp huvet. Knockar Jullan och hoppar ändå och hon är ju typ medvetslös Då (som jag förstod de som) Åker då av och landar på svanskotan?
Fick åka ambulans till lasarettet och stanna där över natten!!

Stackars liten <3

Men hon mår ganska bra nu (tror jag ;))


Grymast ungen på denne jord, Tuff som stan och är inte rädd. Hon gör de!! BARA GÖR DE<3
HON ÄR 11 år och BÄST <3


Grymt snygga <3



Julle bulle och Jasper pingvin ;D<3





Kommentar:
#1: Anonym

Tack syrran!!=)

2012-01-13 @ 17:40:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: