2011-09-26
20:08:09

Jag blir hyper
När de är måndag och helgen är över och jag vet att de är tävling helgen som kommer och de inte vart någon tävling helgen som vart. Så Börjar jag redan på måndagen tjata, "Åh vad jag längtar till lördag" 
Detta säger jag typ hela tiden till Jenny efter som att vi åker på samma tävlingar som är nu. Hon är ju inte speciellt intresserad, Då jag inte säger de 1 gång utan 1000 gånger per dag.... Haha
Dock kan vi ibland börja diskutera vad vi ska ha på oss och hoppas på att de går bra och prata om andra ekipage och sånt.

Men snacka om att jag blir hyper och VILL tävla. Jag älskar att tävla och en en sån tävlings mäniska. Så Träna och motionera Hajen hela veckan för att hon ska vara GRYM till helgen!! Haha


Kan ta en Rubrik och ett till inlägg fast i samma inlägg:

JAG HATAR ATT FÖRLORA

Jag blir så tjurig om jag gjort något dåligt så man hade kunnat vinna. Eller om hajen varit VIDRIGT jobbig (Bara hänt 1 gång Peppar peppar..)
Men när vi var på första DIV 2 så i förklassen så glömde jag svänga innanför vid ett hinder och fick rida runt och de tog ca 3-4 sek längre tid. Så när jag kom ut var jag ganska sur på mig själv att jag inte höll upp och tittade dit jag skulle, och då gick jag runt och pratade med lisa och sa "ÅHH VARFÖÖÖÖR??? Jag hade ju knske vunnit annars? :o Eller i alla fall blivit placerad" Och sedan när vi stod och tittade på när dom andra hoppade så säger jag "Asså jag måste erkänna FY vilken dålig förlorare jag är...." Då kommer lisa med kommentaren "Upptäckte du de nu?"
Och den var så sann. JAG HATAR att förlora. Eller om jag åker av Hajen på en tävling/Träning, Då anser jag de som att hon har vunnit över mig.
Som i Gråbo och jag åkte av, Jag reste mig upp med tårarna i ögonen ilskan kokade så de rök ur öronen på mig... 
Jag fick ju jätte ont i knäet och kunde knappt gå, och mamma undrade om jag verkligen skulle hoppa nästa klass. Men då svarade jag " Hon ska INTe vinna över mig, hur ont jag än har så ska hon runt nästa bana så är de bara"
Och runt nästa bana kom hon! Men ont de gjorde de ;)





Blev lite som 2 Sanningar om mig ;)




//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: