2011-09-30
22:51:37

FIXAT OCH KLART
Allt fixat, putsat, tvättat och packat. Nu står hon på lösdrifts plattan men massa halm och ett gosit täcke med sina kompisar brevd sig men med stängstel mellan ;)
(Ska ta kort på stallet någon dag!)

Imon ska jag och amanda ha likadana grejer när vi går runt. Vi är ju ändå ponny ryttare på ponyryttarna.blogg.se

Typ detta:

Blå KL Jacka
Vita Ridbyxor
Blåa stövelstrumpor
Och en KL mössa om med är kallt på morgonen ;)





Åker ganska tidigt då jag vill se dom som hoppar förklassen. Jag hoppar ju Lagklas och LB efter då jag tycker att 75 är lite väl lågt nu. ;)
Vilket fall ska vi till MARK's ridklubb. Har varit där 1 gång innan med dressyren, och tycker de är ett jätte trevligt ställe!! 


Nu ska jag nanan så jag orkar upp imon!!
// Jenniiiiifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: