2011-09-20
17:54:09

...
De var hoppning/markarbete idag. Hon var ganska seg i galoppen men fick fart på henne efter en stund.
Hoppade på lit små hoinder men sean höjde jag upp ett hinder till 90ca, och hoppade de några gånger. Och de gick super!!!
Emmy var med idag, så hon fick rida!! Så bra ut, hon tog några skutt på ett litet hinder. men sedan hände något hon kom nära och hoppade jätte knäppt och rev hindret grovt.? såg inte riktigt då jag fotade.
Men kollade då på bena så att hon inte halta eller så. Men så såg de ut som att hon gjorde de. och när Emmy gjorde halt drog hon upp benet och ville inte stå på de. Men så skulle vi se om hon haltade i traven. men nej??
Men vi ttog de säkra och hoppade av lastade in sadeln i bilen och slängde på täcket och GICK hem med henne. Och då var de ingenting!! Tror kanske bara hon har fått någon lite smäll när hon rev eller något!!! 

Skulle kanske tränat på Torsdag. Men blir ingenting med de!! Hon står 2 dagar nu så får vi se. så rider jag fredag/Lördag och visar hon ingenting och är pigg och glad tränar jag nog på söndag istället ;)
Känner att jag behöver träna, Fast huvudsaken är att de inte är något med henne!!!!



(Bilder kommer)




Jenniifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: