2011-09-27
19:40:52

Dagen då i text :)
Skolan va aschill, tog halv 3 bussen hem. Gick typ 48348383732776 mil(eller bara 1 km haha) xb Kom hem, käka & kolla lite bloggar ( bloggade inte själv då det inte är stå spännande att göra inlägg dirr  efter skolan om vi säger så ;)
Sen ut i stallet och ta in twixy och göra i ordning henne. Började med att gå upp till ängen med henne, lungt & fina FÖRSÖKTE jag med i allafall XD kan ju inte hålla in henne så mycke heller då hon gör sina specieller lufftsprång!
Men de gick la helt OK. Sen hemme så sog de ett räcke på ca 100 höjd! va bara TVUNGEN att testa..låg en bomm framför med en meters mellanru,. hon hoppade som en GUD! Mycket svettig & nöjd liten ponny♥
Bild från Div 3 dressyren i lördags!♥
Belle va så in i bomben PIGG! Stuttsa & hade sig xp haha! Red han på ängen en stunf & funka riktigt bra.
Sen hemme sänkte jag recket till 70-75 cm, då jag bara ska hoppa lite lågt hemma! Det märktes att han inte hade hoppat på ett tag! GALEN kan jag säga! ;)
I morgon fyller jag år...(Y) Ska fira mig efter skolan & gå ut och käka & öppna alla finfina paket ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen :)

/Amanda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: