2011-09-01
21:46:48

CRAZY HORSE
Helt tokig idag, För pigg så sofot jag bröt av ochskulle skritta steppa hon och om jag tog lite i henne så stegra hon. hon ville bara springa. Så hon fick ingen mat idag (Haha De lät hemskt, nej men hon får de för att bli piggare, och för att hon går på bete fortfarande)
en gång stegra hon så högt så hon var nästan över.... Ah de var inte kul alls..

Imon ska jag rida upp henne till Julia och dom på eftermiddagen när jag kommer hem från skolan vid halv 4, sedan duscha henne, hem putsa och packa :D Så får se hur mycket tid de blir över!!!

Jag kan säga att en dusch behöver hon verkligen, Hon har mossa ÖVERALLT.... Haha Ingrovt i pälsen. Nej men de är pytte små gröna grejer som inte går att få bort helt ;)
Idag när vi kom hade hon mossa i hela panluggen, manen, svansen, hon så ut som ett troll!!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: