2011-09-15
19:12:20

Bell-Fast
Ponnyn jag trodde jag skulle nå SM med.....noway today!
Han kom till oss förra sommaren....blev sjuk & stog i några månader :(
Sen prova vi igen. De gick helt ok. Sen blev han sjuk igen...
jag va ledsen 24/7 för ja va säker på att de aldrig skulle funka...
en dag så skulle mamma till vetrinären för att kolla han..
jag va i skolan & jag kan säga att där gjorde jag ingen större nytta! xp
Vänta på att mamma skulle ringa HELA dagen...sen ringde hon vid lunch.
JAg v SÅÅÅÅÅ nervös, mamma lät glad & så när jag ringde och sen fråga jag
LÅNGSAMt; Ska jag börja rida belle ? svaret va ja ♥ åååååå villken känsla de va!
sen satta jag igång han....de gick la såsådär i hoppningen......
träna,träna...gick inge vidare...
nu har vi vunnit dom 5 senaste tävlingarna...dock på låga hinder
men ALLT för att bygga upp hans självförtroende!
NU ska vi kämpa vidare ! :)
P.s villket stätt tycker ni de är bästa att få upp hästens självförtroende på ?
/Amanda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: