2011-09-23
20:20:53

Är äntligen klar!
Red både Belle och Twixy i dag. Båda gick superfint!
Trimmade en lång stund på dressyrprogramet med belle & han va helt okej!
Va lite bråkig i munnen här & där men de släppte sedan så han gick jättefint i dag i  allafall :)
Twixy red jag lite kort i paddocken, hon har inte ridits på 4 dagar så hon va lagom pigg om vi säger så ;) men hon drog inte så farligt mycke & hon gick att kontrolera! I bland blir hon så pigg att jag får styra rakt in i ett träd eller stollpe! Rider såklart alldrig in i den för hon stannar några meter innan då hon fattar att hon ska stanna!
DUKTIGA busponnys ♥
Har kollat starttiderna för i morgon...gissa EN gång när min första start går...jo 13:13 !!!! fatta hur grymt glad jag blev över de xp haha asskönkt att inte behöva gå upp typ 5!
Mina BÄSTA ponnysar! ♥
Hoppas ni får en nice kväll ;)) hörs i morgon.
//Amanda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: