2011-10-24
21:38:10

Resultat
LC+5 Förklass: Glömmer att ta av mig mina tjockis Tummevantar så när jag kommer mot hinder nummer 4:a så drar hon och yglarna bara glider ur händerna på mig så hon hamnar alldeles tokigt och river..
Hade ingen bra känsla alls den rundan! Utan en blä runda helt enkelt...



LC+5 Lagklass: Fick ryta till på henne innan 2:an och hon hoppade stilla stående så när jag landade röt jag igen så la jag till spöt på rumpan på henne en gång och då lyssnade hon jätte bra!!! Hoppade banan galant och nollade, Så laget var i omhoppning redan då! De var en kvar i laget som skulle hoppa, Malin på Davis som oxå gick in oxå gick in och nollade så alla nollade. Hoppade ju omhoppning och jag tänkte satsa lite vilket jag gjorde. Men på ett hinder så kom jag normalt utan att svänga så snävt, kom perfect men hon lyfte inte riktigt på benen och rev.
Hade snabbaste tiden. Men fick ju 4:a fel men knep sista placeringen ändå! 6:a


Mitt Lag kom 2 För dagen :D



I HELA DIV 2 HAMNADE NÄÄS LAGEN:
Nääs Lag 3 VANN
Nääs Lag 1 KOM 5:A  (De jag var med i denna omg)
Nääs Lag 2 KOM 6:A  ( De jag var med i dom 2 första omg)



//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: