2011-10-05
19:37:19

Just smile ;-)
Klarade skolan - men dum som jag e har jag tappat bort min skåpsnyckel så vaktmästaren fick klippa upp de -.-
så nu lever jag farligt...HAHA. Ska fixa nytt i veckan. Tog bussen hem, va nära att jag somna flera gånger xb
Sprang in & bytte om. Tog in Twixy & gjorde i ordning henne. Bytte bett till pelham i dag för att prova henne på lite nytt! Har ridit henne på de förut men bytte igen. Hon brukar ju bara stressa upp sig & fra iväg men i dag va de ordning på den damen. Red henne lite lungt i PD-n och de funkade riktigt bra !
Sen gjorde jag i ordning Mona. Red henne till PD-n & försökte rida henne så bra jag kunde. Hon är INTE lätt att fatta gallop på de kan jag säga ! xd Gick la ok i dag.
igga mig dåva ;)

I morgon ska belle få nya skor & då blir de antagligen han och någon av damerna som får ut & röra på sig :)
Nu ska jag duscha och sedan kolla på bonde söker fru ^^
/Amanda

Kommentar:
#1: hejhej

Vilken skola går ni på?:) Hur lärde ni känna varandra?:) svara gärna i inlägg:)kram!

2011-10-05 @ 21:11:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: