2011-10-08
21:19:23

I morgon...
Städa ORDENTLIGT i stallet.
Rida alla 3. Jag & Mamma ska gå bort till ridhuset
tidigt i morgon med belle så är vi säkra på att de är ledigt!
Orkar inte med massa folk & en pigg & galen ponny lxm xb
Någon form av ording får de ju va....elle??
Ska rida igenom LB:0 tills jag är nöjd! sen ska jag rida en långtur i skogen så
han får jogga av sig lite. Sen rida ut twixidix i skogen också. Mycke kndistionsträning för den damen!
mona ska ut & galloperas runt gallop/trav-banan!

sen ska jag även städa mitt rum..och sen duscha & fixa inför NY vecka!


Ska hoppa belle lite i morgon också. Saknar de så galet mycke.
Vi ska bli bättre. Komma upp på nya nivåer. VI ska kämpa, & Vi ska göra de tillsammans.

/Amanda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: