2011-10-30
22:53:14

Hoppträning = KAOS
Ibörjan gick de jätte bra!!
Men när jag skulle hoppa 1 meters bana så hoppade jag 3 hinder och kom hel knasit på en oxer så hon landade mitt i den typ och där låste sig ALLT. både jag och Hajen blev osäkra så vi hoppade rakt in i ett hinder 2 gånger till.. Och tillslut blev hajen så osäker så hon kom inte i närheten av hinderna.
Så fick sänka ner till 50 typ och hoppa långsamt uppåt så kom ett språng på 90-1m i slutet ändå..... Och då fick hon så sjukt mycket berömm!!!

SÅ denna träningen sa Sandra att jag skulle dra ett sträck över och skita i de som hände!! Med där inte lätt när Hajen blev så sjukt osäker!!! men får hoppas de har släppt!!!

Och jag kan säga så här. Denna träningen är första träningen jag har gråtit på på mer än 1,5 år som jag har tränat för Sandra och andra tränare. Jag biter ihop och ger mig inte i första taget! Men idag var allt jag gjorde såå meningslöst.. Så de kom bara när jag var en bit bort från alla andra så ingen skulle se!! (;P ;P Haha). Så för mig var detta en riktigt USEL träning.. Usch


SÅ på tisdag den 8 blir de KANSKE träning för Sandra!! Och jag känner att jag VERKLIGEN skulle behöva de!! Och få upp mitt självförtroende oxå!
Behöver de till Alingsås tävlingen även om jag bara hoppar LB och stryker mig från LA. Men vi får se hur de blir med de!!! Vi får ta de som de kommer och bara få Hajen att hoppa och tycka de är kul utan att vara rädd att hon ska slå sig. 



NU ska hon få vila o ta de lugnt i 4 dagar. BARA CHILLA PÅ LIVET så åker jag till Amanda imon!!
Kommer sakna lilla Hajen och villja till henne på Onsdag när jag kommer hem och gosa efter de som hände idag! <3<3
ÄLSKADE PONNY SOM FÖRSÖKTE.. Men de inte gick....



//Jennifer

Kommentarer:
#1: Charlotte Hveem

Du var ju grym! Som vi sa, 'svåraste ponnyn i Västra Götaland':)

2011-11-02 @ 07:05:10
#2: Alma

Ni är grymma tillsammans ändå! Jag tror på er!! :)

2011-11-03 @ 13:41:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: