2011-10-03
21:35:18

Dagen ...
skolan va aströg....tog aldrig slut typ xb kom hem 3.
..snacka men Jennifer på vägen hem XD hon måste nog tro att jag e knäpp xp
Hade i allafall tråkigt så jag ringde henne när jag gick hem ;)
sprang direkt ut till stallet  & tog in Mona. Red henne 2 efektiva varv runt travbanan!
Mycke gallop & övergångar - något som hon är välldigt jobbig med!!
men efter en stund gick de helt okej.
Sen fick twixy & belle lite ledigt då jag hade en hel del att gör i stallet..
städade sadelkammaren ORDENTLIGT !! Blev superfint ! :D
Mockade & fixade efter det! :D en riktig bra dag i stallet!
Den bilden är speciell......för där började våran undebara resa tillsammans!♥
tack underbara jenny för den chansen du ger mig & jag förstår att du har älskar henne ♥
Nu siktar vi mot LA och jag VET att vi kommer att fixa de tillsammans ♥
Nu har jag vart duktig att gjort ALLA läxorna för veckan :S

nu ska jag sova. hörs i morgon ;)

/Amanda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: