2011-10-06
21:53:50

CR i A-sås
de blev att åka på CR i A-sås idag istället. Hoppade 80 och 90. Man kan säga att de gått bättre men de har även gått sämre.. Så de var ingen katastrof.

80: Red så sjukt dåligt och flaxigt.... BLÄÄÄÄ
Men nolla till sista hindret som var frivilligt. Ett blått med vatten matta under. Fick ett stopp där :O Och sen rev hon de när jag kom på de igen. 
Men de första jag sa när jag kom ut var: Fy fan vad dåligt jag red!!!!!

8fel


90: känndes inte ens högt. Såg ut som typ 70.... Hel knäppt.
Men ja denna rundan gick bättre men fick ett nerslag på 6:an, Men hon rev med bakbenen på de.
Faktiskt ganska nöjd med rundan.

4fel






(Hon var ganska stel idag. Men de är ju i och försig inte så konstigt efter som hon stått några dagar. Men men taggar söndag nu ;) Hoppar typ 7 sist av ca 50 starter :DD)




//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: