2011-11-08
18:22:26

Någon gång tar de ju slut.......

ETT ända år kvar på underbara b-ponnytiden...sinnes va tiden rusar!!! jag tyckte inte de va längesedan jag var & provred min 1:A B-ponny Placy xp ...Tycker att man ska kunna få njuta av den underbara tiden längre :( Men...man växer ju oxå :(

Belle....ja hur gör vi me han då ? Jag vet EXAKT vem jag vill lämna Belle till och den personen vet det !

Dock hade jag velat få upp han liite till i hoppklasserna...men jag pallar inte d om jag ska vara helt ärlig. VI är osäkra på varandra och hur ska vi då ta oss framåt ? Det känns som att vi inte har tagit oss någon stans....men om man tänker efter hur han gick i dressyr när vi fick han har vi kanske gjort hyfsade resultat fast kanske inte i hoppning ?

SÅKLART hade jag gjort vad som helst för att få tävla & vara lika duktig som dom andra B-ponnyryttarna...men alla har inte den turen verkar de som -.-

Jag och Belle vi..vi passar kanske inte ihop just när de gäller hoppning...han är mer för fart & bara köra runt osv...jag är mer för att rida hästen man sitter på och inte skena runt som en galning xp haha ! självklart vill man ju ha en turbo-ponny !! Inte så jag menar men Belle och jag har nog haft våran resa inom hoppning...

 

Ta nu för alldel inte detta som att Belle kommer att åka från mig i morgon typ xå utan....det är mina tankar i svart & vitt.


<3


JAG kommer ALLTID att älska belle...oavsett om han är levande eller död. ALLTID !


Kan inte tänka mig ett liv utan dig min fina <3 NU ska jag njuta utav VARJE sekund med denna lilla busponnyn !

/Amanda


 







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: