2011-11-09
20:01:34

Hästarna idag:
Belle:

Borstade & myste med honom länge och sedan slängde jag på ett gulligt fleece-täcke och träns och sedan
ut på grusvägarna & rida lite Kan ju inte säga att han va en snäll och lungn pojke i dag...jag tror ärligt att
han var mer i luften än va han va på marken xp haha! Piggelin !
Twixy:

på med all utröstning + MASSA refläxer då de redan hade blivit mörkt -.- red till paddocken och började med
att lösgöra henne.....lite stel i sidorna som hon blir efter vila och lite bråkig i gallopen. Men jag vet att hon brukar bli
sådan efter  lite vila så hon fick gå lite som hon ville 
Och vet ni ?! NU är äntligen Twixy helt min ♥ Så grymt glad !!

<3 MIN älskade BÄSTA prinsessa!

/Amanda 



Kommentarer:

du är värd det bästa amanda! <3

2011-11-09 @ 20:04:44

fin blogg! :)

2011-11-09 @ 22:11:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: