2011-05-20
22:54:24

Uteritt
Idag red jag ut med Disa, Och somvanligt har man sjukt kul när man rider ut med henne. Vi skratta och hade oss hela tiden!!
Men när vi hade kommit en bit, Pållen va Pigg och glad och stutsade, så hans ena benskydd som var lite traskigt åkte ner jätte långt hela tiden och så fixade jag de och när jag skulle hoppa upp så säger Disa massa konstoga grejer, så jag skrattar så mycket så jag kommer inte upp, och han är ju inte liten heller så de tog väldigt långtid att hoppa upp.
Men benskyddet gick sönder helt sen, den grejen man viker ner över på skyddet lossna så jag fick typ knyta fast de. (haha)
Väldigt roligt hade vi.
Blev nog sita ridturen med Disa innan Arraxi åker :''''( fy.. Tröök.


Imorgon blir de upp vid 8 typ, Åker till Östakulle vid kvart i 9 - 9 och sen vid 5 så kommer Lisa (S)norberg till mig och sover här och sedan ska vi till nääs tidigt på söndag för att kolla/jobba/fota på näästävlingen + rida Savannah efter allt :):D Hoppas på fint väder så de blir bra bilder!!!
(Vilka ser man på tävlingarna och vilka ska man fota? ;))


Jenniifer

Kommentar:
#1: vicky

Hej, underbar blogg du har! :)

2011-05-21 @ 00:50:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: