2011-05-12
21:53:51

Tok Savannah :))
Hoppade Savanna för Sanna i dag! I början va hon lungn och fin men lite pigg fast de är ju roligt. Hoppade lite små hinder och hon va lungn och fin, Men sedan när vi höjde upp fick hon lite Eld i baken. Då blev hon super pigg!!
(men de är en mur brevid Paddocken och den gillar hon inte och då drar hon om man hoppar hinder mot den så svänger hon snaft efter och om man hoppar ifrån den så går de fort men de är så bara i den Paddocken, Kneeep är hon ;PP.)
Så hon drog gärnet efter men fick upp henne ganska snabbt, Men de va lite kul oxå Heehe
Hoppade en bana på 110cm ca :) och hoppa lite omhoppningssvängar, De är as bra för hon svänger snabbt och hon har stor och snabb galopp så men behöver typ bara styra :D
Längar till Skol Dm,et den 27 Maj!!! 


Bilder kommer imon tror jag :))


Jenniifer

Kommentarer:

Jag längtar inte tills den 27 maj!

Dagen då jag kmr göra bort mig för alltid..

2011-05-12 @ 22:05:23

Hej! Jag har nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett snyggt Schockemöhle-schabrak i valfri färg och modell! Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget genom att svara på frågan så är du med i lottningen!



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2011/may/vinn-ett-schockemohle-schabrak.html

2011-05-12 @ 22:55:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: