2011-05-09
22:24:01

tjenna, allis här
Har varit lite "frånvarande" det senaste. beror på dels att jag inte haft någon lust till bloggande(?) se att jag inte haft tid helt enkelt. Men nu är jag back on trail igen, om det är så man säger, haha. 

Dagens ridpass under dessa två dagar

Tello 8/5 -
Jag red på ängen och åh herregud sicken ponny jag har! Helt fantastisk var han. Gjorde allt jag bad honom, galoppen satt perfekt, lyssnade på mista lilla tygeltag osv.. Kunde göra halt direkt frå galoppen ;o I te ofta det går när jag rider i hagen, han brukar vara väldigt pigg då.


Tello 9/5 - Red på ungefär samma sätt idag bara att ponnyn var cirka 5 växlar piggare.. Me även om han var pigg så lyssnade han på mig. Galopperade mycket, både på volter och över ängen. Höll honom hela tiden i hyfsad kort galopp. Alltså han fick inte rejsa och detta funkade bra!




Bilder från idag















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: