2011-05-26
21:29:24

svar på frågestund
Malin
hur hög är Tello?:)
147.0

Matilda Bäck
Vilket är era favorit märken :)
JW & KL

Julia

Vart ska man ringa om man har ett par trasiga Tretorn Advance men inte har kvittot kvar ? .. Ska man bara ringa till en vanlig skomakare ? :)
(Tänkte fråga just er eftersom ni båda har haft/har dom stövlarna.)

Vilken färg tycker ni är snyggast på en ljusbrun ponny med svart man & svans ?

När mina gick sönder så hade vi inte heller kvittot kvar, men mamma ringde till Tretorns huvudkontor och berättade att dom hade gått sönder och då sa dom att vi skulle skicka mina till dom så skickar dom ett par nya. Så ring till Tretorn och säg att dom har gått sönder!

Blå, Röd, Grön

Emma
Hur länge har ni ridigt ?
typ hela livet

vad kostade pioneerna ?
Ca: 3000:-

vad köpte Allis sina Pioneer ?
beställde hem dom från en hemsida

vad tävlar ni för klass
er ?
LB/LA

vad är det högsta ni har hoppat ?
Med Tello, 140 cm


Lovisa
1. Vad är era mål med ridningen?
Med Tello, kvala MSV. Men mitt störta mål är SM

2. Vilket är erat favoritmärke(häst)?
JW tror jag, dom har mycket snygga saker

2. Vilket är erat bästa respektive sämsta minne med hästar?
Tar från iår!
Bästa: när jag vann första tävlingen för året, LB+5
Sämsta: När Tello började stoppa ett tag, och vi vägrade ut oss i några tävlingar.

4. Vilken är eran favoritfärg?
Blå, Röd, Vit och Svart

5. Hur ser eran drömoutfit ut?
Stilren! ska innehålla färgerna, blå, röd och vit.

6. vad för tävlingar har ni inplanereade just nu?
imorgon(skolDM) Varberg. Sen så kommer det bli några innan varberg med såklart men dom är inte inplanerade än så länge.

7. Vilken klubb tävlar ni helst på?
Alingsås är en utav favoriterna, men så är Grevagården superfint. Varberg är mega fint och roligt med. Längter verkligen till meetinget, massa friends osv..

8. Hur lärde ni känna varandra?
Genom ridningen, på Nääs

9. Vilket är erat favorit schabrak?
Tror nog att det är mitt blåa Jw(sammet)

10. Vilka hästaffärer handlar ni i?
SV ridsport, Myone, Hööks, sussies, m.fl





Puss, Allis





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: