2011-05-27
16:59:03

Resultat DM
Förklass: 80 cm, hmm.. Gick jätte bra, kom lite nära då och då men det är för att jag kortade honom ganska myckevann klassent. Men blev dubbelnolla och vann klassen!

Lagklass: haha, han hoppar super fint och så kommer vi till sista och han hoppar knappt utan typ klvier över och hamnar på bakbommen.. Han tycker att det är för lågt för att ens behöva lyfta!
Men det gjorde inget för att Jenny, Disa och Jennifer nollade så vi kom till omhoppning.

Där nollade alla och vi tog hem segern iår igen!


fr.v: Jenny & thistle, Disa & Zack, Allis(jag) & Tello, Jennifer & Savannah


Lite kul att GA skolan(våran skola) tog hem segrarna i allt idag!

Jag vann i förklassen för D-ponny.
Jenny vann förklassen för C ponny.
Jennifer vann förklassen för stor häst.

Sen vann vi ju hela skolDM med!  

Riktigt bra jobbar dudes!






Kommentar:
#1: anonymous

jag var inte med och tävla och jag går inte i nån av dom som var med och tävla skolor , men vad jag har hört är GA bara en bonneskola? går de bara bonnar från ingared,vb,hemsjö o sånt?:O



men är det sant att ni typ förlorar allt annat?:)

2011-05-27 @ 20:01:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: