2011-05-11
14:41:37

Gårdagen
Igår var jag med Disa hela dagen efter skolan. Vi åkte först till Nääs för att rida Disas Arraxi. Det gick bra för Disa fram tills vi sa så här

Disa
- Jag kan göra så att hon bockar lite.
Jag
- Ja, gör det ! så kan jag fota.

HAHAAHA och gissa vem som flyger av på två sekunder..?  Tränset följde med av också!
Det gjorde min dag kan jag säga!
Fick inte kort på själva bockingen men fick detta kort:


HAHAHAHA

Sen var det mi tur att rida. Fick henne inte att gå mer en tre steg typ, HAHA Och när man tar med spöt så bockar eller stegrar hon. Men sur som jag var så petade jag henne med spöt på halsen flera gånger för att få henne att gå frammåt!

Vilket resulterade så här ungefär:


HAHAHA, surisponny ;)



Efter detta så åkte vi till Tello och red! Han var kanonbra idag.
Lugn och fin nästan hela tiden!


my prince










Kommentar:
#1: Anonym

lägg upp resten utav bilderna :)

2011-05-11 @ 21:21:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: