2011-05-15
22:38:04

Dagens resultat
LB (förklass)

Han hoppade jätte fint genom hela banan. Fick ett retligt slarvpet ut i kombin och sen så glömmer jag av sista hindret i grunden så jag fick 8 fel Men är ändå nöjd!


LA (lagklass)

Åhh, han hoppade riktigt riktigt fint fram till 6:an där han var slrvig med bakbenen och rev, kan ha kommit lite nära också(?)  rev även 7:an då ha kollade lite på det så han kom konstigt på hindret och rev typ med magen, HAHA!  Han kom inte riktigt upp kan man säga ;)  Men är super nöjd med denna rundan! Hade hade ett sånt bjud i galoppen så det hade räckt till en till ponny och sen så hoppade han så fint!  Men men det är sånt som händer :)


LAGEN:

LAG 1

Allis Lindgren - Clo Portello - 8 fel
Ella Lundgren - Irish Cream - 0 fel/4 fel
Jenny Wissén - Kingsby Thistle - 4 fel
Johanna Andreasson - Rock á Billy - 4 fel


LAG 2 ( det som låg bäst till inför finalen )

Jenny Wissén - Kantjes Urbion - 0 fel/0 fel
Ottilia Lundgren - Peggy - 4 fel/0 fel
Emily Wissén - Apple Goliat - 0 fel/ 0 fel
Andrea Olsson - Fakir - 0 fel/12 fel



Som ni ser så gick inte mitt lag till omhoppning, men det andra gjorde det. Och i omhoppingen så mötte vi östadkulle. Östadkulle fick ingen nolla i omhoppningen men NÄÄS därimot fick 3 nollor vilket betydde att vi vann!

NÄÄS

Vinnare för dagen
Vinnare av hela DIV1

Och är nu uppe i eliten nästa år:D




Juste, måste bara säga grattis till Jenny som tog hem vinsterna i båda LA klasserna med Ubbe!
Och imed att hon vara med i lag två som vann så fick hon med sig 4 vinnar rosetter hem:)
Inte dåligt

Hon har gjort ett sådant fatastiskt jobb med den hästen så ni anar inte, så himla kul att se dom tillsammans.



Så fina!






Kommentar:
#1: jenny

aw, tack allis. De värmer. Jag hade turen på min sida + att jag hade min finfina guldhäst. Laget gjorde en grym insats.

Du är så snäll å söt och är ETT med Tello. Lycka till med dina La:er så tycker jag att du ska vara med i eliten 2012 ! :D

2011-05-16 @ 10:45:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: