2011-03-21
21:50:11

http://lmochhb.blogg.se

Jag blev lite så har komfunderad när jag såg att folk typ Hacka as mycke på Heidi för att hon hade skrivit ett inlägg om typ raser och att hon aldrig skulle kunna köpa en travare, Och jag förstår mycket väl VRF hon inte kan göra de!!!
Jag skulle heller aldig villja ha en travare,
Ärligt talat alla har olika åsikter. Men man behöver fan inte Hacka på folk för de. Alla tycker som man själva vill!
Detta är så jävla bra skrivet http://lmochhb.blogg.se/2011/march/nu-far-ni-fan-ge-er.html#comment

Btw As bra blogg :))))

Heidi och Herkules :)

XoXo Jennifer

Kommentarer:
#1: Heidi

Bra att någon har lite större ambitioner och kan förstå! Haha snygg bild också...



Eran blogg är också grym =D

2011-03-21 @ 23:30:58
#2: josefine

Jag personligen tror att folk gick igång sådär eftersom hon skrev att det var djurplågeri att rida på en. Och djurplågeri är ett väldigt skarpt ord.



Jag tror inte folk brydde sig om att hon själv inte skulle vilja ha en, det är inte så konstigt.

2011-03-22 @ 16:18:57
#3: Disaa

Jenniföööör,

mamma kunde vara funktionär på söndag! :D

2011-03-22 @ 21:06:52
#4: Emma

Håller med Josefine..

Och fattar inte hur man kan uttala sig om nånting som man antagligen inte vet nånting om..

2011-03-23 @ 19:27:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: