2011-06-16
23:04:33

Morgondagen
Imorgon så ska jag ta mig en lång sovmorgon med en riktigt god frukost! Sen vid 1 så kommer emelie och vi går och badar om vädret tillåter. Sen på kvällen så ska vi dra oss ner till potatisfestivalen och titta och lyssna när Moa Lignell spelar och sjunger. Ni som ite vet vem det är, sök på youtube för hon e grym!

Tello tror jag får vila imorgon igen, han vilade idag. Känner mig lite elak mot honom, men jag orkar verkligen inte åka ut tidigt imorgon. Lite bekvämt av mig, jag vet..  Men någon gång får ma ju vara det också.
Som att jag aldrig är det, hehe


Kom gärna med förslag om vad ni vill se, läsa om. Kanske bilder på något speciellt t.ex runt och i stallet, på mig(?), osv..  säg till så fixar jag det så bra som jag kan.



Kommentar:
#1: Linnea

Jag känner ju inte dig så jätte bra. Vet mest bara vem du är osv, så skulle varit roligt om du skrev vad om dig liksom. Vilket håll du och Tello sattsar åt och hur du liksom lägger upp din ridplan typ :)

2011-06-17 @ 10:48:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: