2011-06-25
15:17:01

HEMMA
Nu är jag hemma från Varberg vilket är ganska skönt, jag är super trött så jag behöver vila lite innan hajen bajen kommer. Vilket fall var de en ganska lyckad kväll igår. Först va vi vid ett missomarfirande och spelade lite på olika saker och sånt. Först sköt jag innebandy och då skulle man sätta ihål och då satte jag 50 poäng och vann en godis påse, sedan skulle jag kasta boll, och då vann jag en godis påse, sedan ville jag skuta innebandy igen, och sätter 50 och vinner en godispåse! + att jag snodde en av pappa, sedan hittade jag en krona på marken och pappa bah "här ta domma 2 kronerna och gå bort och lägg dom 3 kronerna på bricka nummer 13" ja säger jag, de är ju mitt tur nummer, jag springer bort dig lägger och vinner första pris, en aladin ask :D sedan så tar jag 3 kroner av mina egna och ska spela där igen och säger till mamma jag ska ta 13 igen för då vinner jag, jag går bort och spelar på 13 och vinner en chokladkaka. Hahaha Så De blir massa bra godis till lägret ju :DDD

Åket till Häst snack!! CA kl halv 5 åker vi till stallet med alla saker till hästen och så fixa hö påsar mat och spån ocå så sedan kommer hon vid 5. Och då ska hon gör sig lite hemma stadd med en hö tuss, sedan tar jag ut och borstar och sedan rider henne. Hoppas att de går bra för Min kopis Jessica som har varit bortrest kommer upp. (saakner henne)(Henne jag köpte ridlektionerna av ;D)
<3

Jenniifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: