2011-06-26
15:42:21

Amanda här

Fick i uppdrag av Allis att blogga här medans hon är på hoppläger hos Anna Emanuelsson.
Tror att dem flesta vet vem jag är? Ska försöka presentera mig någorlunda iallafall.

Jag heter Amanda Liljevall och bloggar på http://amandaliljevall.blogg.se. Jag tränar/tävlar en c-ponny som heter Catania. Hon är född 1997 (som mig) och är tävlad upp till LB i hoppning. Jag har ridit henne sen januari 2010. Som ni säkert vet så var det Allis som red henne innan mig. Catania står Tellos "grannstall". Det tar bara några minuter att skritta från oss till Allis.

Jag tränade för Sandra Björneland förut men pga. lite olika skäl så gör jag inte det längre. Letar efter ny tränare nu.

Om ni undrar något så är det bara att fråga så ska jag försöka svara så snabbt jag kan :)


















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: