2011-06-21
15:30:04

Åhh smart
Natalie om Please?:
kan ni inte ha typ 2 tävliingar i veckan här på bloggen. 

Typ " gissa tellos mammas namn och vinn en länkning eller ngt " med 3 alternativ 

Och att ni ska ha veckans ponny/ häst ! 

Skriv om bra ridövningar som ni brukkar göra, outfits.. Skulle också vara kul om ni skrev om er själva och la ut bilder från när ni var små till där ni är nu ! :D


Allis fick denna kommentaren!, och de som stod i slutet haffade jag på!.  Vill ni ha bilder från när jag började rida (haha fina bilder där), Och sedan upp till dit jag är nu?. Vill ni de för iså fall fixar jag de!!!



Jennifer :)

Kommentar:
#1: Natalie

hihi, menar att du också kan göra så, tog bara ett exempel då allis gjort det innan om tello :)

A från början tills nu ! :D

2011-06-21 @ 15:43:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: