2011-07-23
23:54:52

Uteritt i regn
Åkte till hajen och de va JÄTTE bra väder så jag tog ju bara T-shirt! Men när vi har sadlat och tränsat och precis ska hoppa upp öppnar sig himlen och regnet bara öser ner. WOOHO... Vi red runt rydbosjön tror jag den heter och de regnade järnet, jag hade min uvex hjälm så fick allt regn i ansiktet!
Hajen var SUPER pigg och när dom andra travade små galopperade hon, Och när vi tog galopp upp för en backe så blev hon JÄTTE taggad och den gick hon och steppade hela vägen hem. Hehe. 
När vi kom tillbaks och hade tagit av alla saker DÅ slutade de att regna och de blev lite sol -.- Vi var helt dungsura och äkliga. När jag kom hem hoppade jag i en varm dusch och sedan på med min onepiece! De va de  goasre jag någonsin gjort ;)


Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: