2011-07-11
23:41:41

Uppdatering på TOPP
Känner att bloggen är på TOPP idag asså, Mycket uppdatering och mycket kommentarer på de uppdaterade! NOOOT

Vaknade idag och hade kramp i magen under revbenen. :o Så fick ga och lägga mig i min säng i ungefär 1 timma, och sen var de borta!
Men idag var jag hos Hajen och red ut med Julia och hennes lillasyster! Det var väldigt trevligt, Vi red ut i skogen och klättrade ! Skrittade mest men tog en Galopp på en grusväg så man fick släppa loss lite!! Hihi
Men tod de Ändå ganska lugnt efter som att jag ska hoppa imon ;)

Kanske blir ett snabbt inlägg innan jag åker imon!
Men jag går upp typ 12 eller något äter frulle i lugn och ro, Tar på mig och börjar packa ut i bilen Och sedan upp till Jullan Hämta deras bil med drag, Sedan till Nääs hämta transport, till Hajen fixa henne, Lasta och åka iväg <3
Yeepie! Haha Taggad till tusen(Fast då kommer de säkert gå kasst!) Hoppas på att hon sköter sig!

Nu ska jag Nana så jag orkar med morgondagen! Har ingen med mig som kan fota dock :(( BUHUU

Jennifer

Kommentarer:
#1: JOHANNA

du ska nog ha någon som fotar allt, ahah.

bara jag får tjata lite!!! :D

2011-07-12 @ 00:27:57

lycka till imorgon :D

2011-07-12 @ 02:07:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: