2011-07-09
00:22:46

Träning
På vägen till träningnen så var hon helt knäpp vände stegra och blåste upp sig men fick fram henne och efter en stund tänkte jag, *igentligen vill jag vända tillbaks för de kommer gå uselt* Men de var tur att jag inte gjorde de för bättre än så som de gick på träningen kunde de inte gå! Vi hoppade: bom till hinder, barna, kombination, linjer och 3barr. Allt gick kanoners hon var rentutsagt GRYM! När vi hoppade bom till hinder så var de en galopp bom innan hindret, Och Sandra höjde och höjde, och tillslut blev de 115cm hon rev några gånger för att jag släppte henne lite tidigt så hon hoppade över båda (bom och hinder) eller att hon klanta till de med benen, men språnget hon fick till när hon klara de, OMG vilken känsla de va hoppa genom ryggen och allt!
Vi hoppade en ganska låg barna som gick kanoners, innan vi höjde fick vi komma på ett hinder på långanridning  som låg på kanske 100-110 någonting och de gick oxå galant hon kom nära och tryckte ifårn gärnet, och jösses sicket språng, jag typ börja skratta i luften :P
När vi höjde banan låg den på 90-1m och asså de går inte beskriva hur bra de gick. Och när jag var klar så säger Sandra 'Förut så var du slarvig med Sits, vägar, och tempo, rytm men nu de finns inget att klaga på denna rundan, Den vägen mot kombinationen kunde man inte göra bättre' 
Jag blev så sjukt glaaaaaaaad
INGEN VERKILGEN INGEN TRÄNING HAR GÅTT SÅ HÄR BRA NÅGONSIN!!

På tisdag blir de CR i Kungsbacka 80-90 cm


Jag är så glad att jag frågade om jag fick rida dig! De beslutet kommer jag nog inte ågra! en sån här häst som dig har jag drömmt om länge, fast den skulle vara svart och D-ponny, men Ärligt talat skiter jag i de, DU är så personlig och udda, men så mysig och duktig! Jag tror på dig, och jag hoppas att vi kan fortsätta att leva tillsammans ett bra tag till!
I LOVE YOU <3



(bilder blev de inte så många bra, men ska försöka skaffa mig ett Youtube konto eller kolla med en brud om vi kan dela, så blir de Lite film ialla fall :))


Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: