2011-07-01
23:21:50

Svar
emelie om ???:
ojj jag mena inte så , jag blir bara lite sur för jag vill typ att du skulle köpa dunja eller nåt för jag tycker du passar så bra på ponny!

Fast Hajen är ju oxå en Ponny xP
Men jag rider henne pga att hon är som hon är jag vill se om jag klarar av att få bort de, och för att jag ska få vara på mina sista ponny år!

Jag skulle GÄRNA villja ha dunja men jag vill inte köpa någon häst som jag nästan förlång för, och jag inte vet vad hon går för då jag vill hoppa lite högre. Och Hajen kan de om hon vill!! Hon har lixom gått LA! Hon hoppar som en gud men de är imellan hindrena problemet kommer upp! Men hon får sommaren på sig att visa va hon går för och se om vi passar för varandra så får vi se vad som händer senare! :)

Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: