2011-07-01
11:12:49

now we are back on track
Nu är jag och Tello back on track igen. Kom hem igår runt 2 tiden, Tello var överlycklig att se sina små kompisar igen och att få gå i hage, som han inte gjort på fem dagar.
Rullade sig ett antal gånger också(a)
Jag somnade på soffan runt klockan fyra, vaknade klockan nio på kvällen och gick och la mig i sängen. Vaknade idag klockan 8 och gick upp.

Lägret har varit hur kul som helst. Helt galet hur fin Tello har varit:o
Lika fin första dagen som sista. Kan inte ens förklara hur glad jag är över hur fin han har blivit under dessa dagar, Anna är bästa tränaren, Helt klart!

Det har varit fruktansvärt roligt och tråkigt att lämna det igår, men minnen är till för att bevaras! Inte sant?

Berättar mera lite seanre, har även bilder och filmer från lägret som jag tänkte ladda upp om ni vill? Men kommer nog göra det i vilket fall;)

Kram Allis



Kommentarer:

Jag skulle gärna vela få alla bilder på mig och Challe. Puss på dig min sötaste Allis som är saaknad :'( <3

2011-07-01 @ 12:19:04
#2: Elviraah:)

Gör det!:)<3

2011-07-01 @ 20:36:25
#3: Elviraah:)

Ja, gör det!:)<3

2011-07-01 @ 21:04:06
#4: elin

kollade igenom eran blogg, och såg en kommentar som undrade varför du inte ville ha en häst efter Tello. Hittade inge svar på den frågan så varfär vill du inte? :)

2011-07-01 @ 22:35:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: