2011-07-06
23:34:01

Jennifer Hissar och Dissar
Vi börjar med att Hissa UVEX

(nu belv de mycket uvex) Jag tycker de är skitsnack av folk som säger att dom är fula och riktigt mycket härmade GPA, men jag fattar inte riktigt de för jag ser inga likheter förutom 1, och de är "lufthålen" och de finns MÅNGA andra hjälmar dom har de!! (och detta säger jag inte bara för att jag har en.) Men ni som gör de har bara inte isett att dom är Coola och inte som alla andra hjälmar!+ att dom har blivit utsedda till den säkraste hjälmen innom ridsporten!+ att dom är inte överdrivet dyra! Så HISS till UVEX
Och så hissar jag Hajen som gör MYCKET framsteg :)

<3


TILL ATT MIN VÄST VA SÖNDER NÄR JAG FICK DEN...........

Har ingen bild. Men en sån här var de!!


Jag dissar oxå att jag inte är på Falsterbo!!

Några som är där- ska dit- eller varit där?


Jennifer


Kommentarer:
#1: Maia

de e väl jättebra om dom e säkra & dom e verkligen INTE härmade GPA men ja tycker inte att dom e speciellt snygga iaf haha XD men alla tycker olika :)

2011-07-07 @ 10:35:02
#2: Jasmin

Kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, fråga mig något på blogresponse. Vem vet du kanske gillar min blogg? :)Man vet ju aldrig.

Jag hjälper också till med design o header! :)

Ha de så bra!

2011-07-07 @ 16:36:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: