2011-07-13
23:11:57

Inte har vi samma åsikter!
Man märker att jag och Allis ABSOLUT inte har samma åsikter om saker och ting!
Nu När allt snack om de här tränset från hööks som är härmat Dyón! Och de tycker jag oxå, och blir faktist lite sur över att de kopierar och inte kan komma på något eget! Dom gör så Himla mycket fina träns, så varför ens komma med den dumma idén och förstöra allt?

JAG skulle absolut inte gå och köpa mig de tränset från hööks (Då rider jag heldre med en trasig nosgrimma eller köper en ny till tränset jag har!)
Om man ni inte vill lägga pengarna på ett träns som är så dyrt som Dyón finns de väldigt mycket andra snygga träns i prisklasserna 400-500, Så man behöver inte köpa en kopia! Jag skulle faktiskt aldrig kunna rida med ett sånt träns för att de ser så konstigt ut! Då köper jag heldre ett annat träns från hööks!!
För man ser att de är fejk och då blir de så fult, Och de är en dålig kopia för de är inte så likt på nosgrimman och pannbandet! Men de är platt, Så de blir ju likhet, och sen allt de andra!

Alla säger att man ser ingen skillnad, Men de gör man!!



Bli nu inte sura för de är såhär JAG tycker!!



Dyón 1200:-
Hööks  479:-

Rörit inlägg, men blev lite småsur!


Jennifer


Kommentarer:
#1: NellieB

sv. Tack Jennifer för din fina kommentar.

Jag ville inte glömma att tacka dej. <3

Blev sååå sjukt glad när ja läste den för d verka som den var riktigt sann å att du mena d.

Man kämpar å kämpar å en sån lite sak som din kommentar gör att d e värt alla sekunder i padocken.



1000 kramar till dej!!

2011-07-13 @ 23:22:05
#2: Carro

Det är inte rätt av oss läsare att bli sur på dig för att du tycker så? ;)

JAG tycker att tränset från hööks är snyggt, men du dödar ju inte mig för det x)

DU tycker inte det är snyggt.



Om vi alla skulle tycka likadant .. då hade världen varit tråkig ;) Jag gillar att ni båda skriver vad ni tycker :)



2011-07-14 @ 00:13:09
#3: Liza

Vad e skillnaden?

2011-07-16 @ 01:04:50
#4: frida

Om det nu är nån skillnad ..så är det ju ingen skillnad? De här snacket börjar spåra ur nu! Sowhat om hööks härmar andra märken,men sålänge det finns folk som hellre vill köpa en lite billagare sak så kommer hööks fortsätta leverera med "kopior" that's it!

2011-07-18 @ 00:07:51
#5: frida

Så är det ju ingen kopia*

2011-07-18 @ 00:23:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: