2011-07-06
22:21:40

inomhus eller utomhus
Tävlar ni helt inomhus eller utomhus?

Det vet jag är något som många ser och tycker olika på. Jag tycker till exempel att det är roligast att tävla inomhus då Tello funkar bäst då. Fast jag tror att han gör det för att jag tycker bäst om det(?)
Men min kompis tycker bäst om atttävla utomhus då hennes ponny funkar bäst på det.
Men det är olika vad man tycker!

Sen så har jag aldrig gillat gräs! På sommaren och tidig höst när tävlingarna är ute så föredrar jag grus före gräs. Vet faktisktinte varför det är så. Kanske för att jag hellre ser att hindrena kommer tätare istället för att dom står väldigt långt ifrån varandra, långa distanser osv.. 
Synd då att varbergshoppet är på gräs.. Men nu när Tello är så himla fin så ska det nog gå bra ;)

Men frågan är, vad tycker ni?








Kommentar:
#1: Linnea

Challe gillar bäst utomhus då han är väldigt lång och vill ha stor plats liksom. Men jag rider oftast bättre inomhus ;)

2011-07-07 @ 21:28:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: