2011-07-18
22:37:37

Hoppträning
Hoppträningen gick kanske inte JÄTTE bra men de gick bra och jag var sjukt nöjd! Hoppade lite omhoppingssvängar, hon blev lite pigg och stark men hoppade i alla lägen ändå och gjorde sitt bästa. Vi hoppade något enkel hinder på 115ca, men de rev hon några gånger och jag hängde inte med och allt blev bara konstigt men sista gången blev hoppet jätte bra! Sedan skulle vi hoppa bana, Och den ligger på 80-90 tror jag, Så frågar Sandra vad jag vill hoppa för höjd, Och jag bah några/något hål upp. Hon Bah, men om du ska ha henne så tycker jag att vi kör 1m i alla fall! ;D
Haha Så Hoppade en bana på 9 hinder med en grov rivning så tog de hindret igen! Men så himla nöjd, de var lite läskigt, men jag har ju inte hoppat så värst högt innan så jag vågar inte lite på mig själv och Hajen, Hajen kan avstånd och sånt själv men jag vågar nog inte riktigt lite på henne!! Men de kommer de oxå. 
De känns bara som att jag vill ut och tävla till 1000 och vinna allt (Önsketänkande)!! Men de känns så bra nu!!


Hon var DOCK lite tjurig idag men de löste sig, de var lite snå steglingar hit och lite hopp dit. Men men :P





Vill ni ha mer bilder?


Jennifer

Kommentarer:
#1: Anonym

ja, mer bilder!

2011-07-18 @ 23:15:55
#2: Linnéa

Ja mera pics!:)

2011-07-18 @ 23:28:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: