2011-07-03
17:17:00

Hajen 3/7
Skröde styrka med de som gick! Red i en hage med lite hagstolpar som bommar. (Jag skrittade en bit för att prova om man kan rida iväg själv, då jag ska skritta upp ensam till sandra träning på torsdag eller fredag) och sedan gick jag in i hagen för att rida fram lite, Hon var super pigg och tänkte framåt och inte uppåt, Vilket var väldigt bra! Jag började att trava över lite "bommar" på marken och de gick bra hon stegra en gång men inte så högt, började galoppera i lite lagom galopp så hon skulle orka och inte galoppera knackligt, Galopperade lite över 2 bommar. De tyckte hon var lite jobbig så då började hon hoppa och studsa lite, men tillslut gick de oxå, Fick länga galoppen lite och länga avståndet så gick de bra!!
Och sedan hade jag en lite "bom" som jag la på 2 stenar så de blev typ 20 cm hinder så skutta jag över de några gånger i kort galopp! Gick så där hon tyckte de var så jobbigt att lyfta på bakbenen när de var så lågt och i kort galopp men de gick bättre mot slutet!  



Jenniifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: