2011-07-19
00:50:19

Ensam... Men inte så länge? Tror jag
Då var de bara jag kvar på denna bloggen.

Men imorgon så kommer de troligtvis börja blogga en tjej här som rider storhäst och än en vänn till mig från LÅNGT tillbaks :) Så då blir de ju inte ponyryttarna.blogg.se!! Men men :P


Eller ska man blogga själv? Asså de är svårt! Vad tycker ni?



Den som först gissar rätt om vem de är får en FET länkning!



(Bara så att ni vet kommer jag ta bort endel av Allis inlägg då hon ändå inte är endel av denna bloggen nu!!)



Jennifer




Kommentarer:
#1: Linnéa

Maia är det ju!:D maia och drulle!;)

2011-07-19 @ 10:48:47
#2: Anonym

själv, inte lika rörigt! och mindre roligt med storhäst :(

2011-07-19 @ 16:21:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: