2011-07-19
01:20:19

Bilder
Amazing

<3


Nu när hon har faått endel muskler i bakbenen så hoppar hon ifrån långt, och jag har bärjat vänja mig vid att hon kommer nära intill. Som om detta hade varit typ förra träningen så hade hon tagit ett putte språng till och hoppat rakt upp. Men de är jätte bra att hon har fått uskler så hon orkar trycka ifrån. 
Och de bästa är hon hoppar i ALLA lägen, och nu på detta språnget så drar jag henne i munnen, men på nästa spång så tveker hon inte ens på att hoppa och att de ska göra ont, De känndes typ som att hon bah Jaja engångs sak, vi provar igen! Så possetiv när de gäller hoppningen :))


Nu taggar jag till 1000 för att åka ut och tävla. LC LB. Och jag tänker inte hoppa LD och LD+5 Bara för att de är en första tävling, Hon hoppar bättre när de är högt, Hon tycker att de är roligare, och förhoppings vis inte bråkar för att hon vill hoppa högt :)



Målet om vu har kvar henne är väll att starta LA! Men måste lära känna henne lite bättre först, För hennes teknink och vilja finns där!! Men jag måste oxå lära mig att inte bli osäker på högre höjder! Men de kommer, de är bara att TRÄNA TRÄNA TRÄNA!


(Kommentera lite? så man vet om de uppskattas att man lägger upp bilder! :))


Jennifer

Kommentar:

Finfina bilder! Har Allis en Ny blogg nu? isåfall vad heter den? :D <33

2011-07-19 @ 08:30:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: