2011-07-10
18:54:23

Allis här

Hej alla söta!
Just nu så är jag hemma hos lisa och degar i soffan. Gårdag spenderades hemma hos mig i Alingsås fast vi var inte hemma hos mig utan på min mosters 40 års fest. Lisa fick hänga med.

Juste, igår så tränade jag för Lisa tillsammans med Lisa ( haha )
Det gick ganska så bra. Han hängde lite i munnen till en början, men blev finare mot slutet. Sen så är han ganska känslig mot blinningar, bronsar osv.. Han blir så irriterad på dom när man rider och slänger då på huvudet, men det förstår jag!

Men jaja, kommer la lite mera update från mig lite senare eller så men ni får ha det gott!

Jo, juste, ingen update för mig förren senare imon då jag ska på lisaberg med Lisa, Ella och Nellie :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: