2011-07-17
22:58:48

11 Sanningar om mig själv!
Sanning 1
Jag brukar ofta skriva Jennifet när jag ska skriva mitt namn längst ner

Sanning 2
Jag får ganska många tvångstankar som att jag MÅSTE peta på saker, så om jag gårförbi de får jag vända och gå tillbaks och peta på de!

Sanning 3
Jag tänker alltid de värsta om allt. Te.x om de brötar till i transporten så tror jag att hästen typ ramlat ihop eller ngt även om de inte brötar till så mycket. Så måste typ gå ut och kolla!

Sanning 4
Jag stör mig redigt på Gangsterponnyn.blogspot.com -.-

Sanning 5
Jag ÄLSKAR Tecknat, Och är typ beroede av Disney Channel

Sanning 6
Jag är mörkrädd!!!!!

Sanning 7
Jag har varit JÄTTE höjd rädd när jag hoppat (Under en period när jag red Kwanza), men nu ÄLSKAR jag att hoppa högt, de är livet typ!!

Sanning 8
Jag är sämst på att hålla mig förskratt om jag ska försöka vara allvarlig

Sanning 9
Jag hade IG i engelska första Terminen i 8 ( Men man kan inte vara bra på allt? eller hur?)

Sanning 10
Jag gillar inte mat XD

Sanning 11
Jag hatar när dommare på tävlingar inte kan läsa hästens namn ordentligt, även om de är världens simplaste namn och dom inte LÄSER namnet utan tittar på de och gissar typ :P Haaha de stör jag mig på riktigt mycket :P



Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: