2011-01-16
21:37:39

tillbaka
Hej hej, mig har ni hört av på hela helgen.. Har helt enkelt inte haft tid för bloggen! Kan börja med lördagen.
Hade kalas klockan 11 på förmiddagen, sen efter det iväg till stallet och rida i den höga snön på ängen och sen åkte jag till Lisa. Men iaf, fick detta på kalaset: Vita JW senskydd(a), 1300 kr, parfym :)

Söndagen
. Vaknade hos Lisa klockan 11 typ. Jag skulle egentligen följt med dom till SRG på öppet hus! Men kunde inte för att då hade vi inte hunnit åka till Simmenäs och rida i ridhuset.Så så fick det bli! Vi åkte upp dit och red. Gick bra, Tello var väldigt pigg och bockade ganska mycket! HAHA Men inte så konstigt. Han har inte gått speciellt mycket denna veckan, så det är la klart att ponnyn är pigg :) 

Så som ni ser så har jag haft fullt upp!


Har iaf haft det jätte kul och mysigt hos Lisa. I lördags så satt jag, Lisa, johanna ( lisas storasyster ) och hennes kompis och kolla på tre skräckfilmer, HAHA  :)  och åt godis, popcorn, mm.. ;)

Älskar dig bästakompis :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: