2011-01-21
18:26:26

Tillbaka
Har inte varit speciellt mkt update från min sida! Har helt enkelt inte haft tud och kust, hoppas ni klarat er? hihih


Här kommer hur Tello gått under veckan !


Måndags: red ute i mörkret


Tisdags: Uteritt i två timmar! Jätte härligt:)


Onsdags: träning för Sandra, hemma hos henne i hennes nya ridhus!
Gick jätte bra! Tello skötte sig grymt bra och det var roliga övningar. Har film, m en youtube är segt så den kommer upp här så fort den laddat klart. Btw, Sandras ridhus var typ som ett mini grevagården:) haha ne, men det var samma underlag! så jädra härligt att rida på, typ som att rida på bomull ju, hihi ;) Men det var ganska så litet så man kan inte träna så många samtidigt, vi var bara två :))

Torsdags: Vila, alldeles för halt och så var det kolsvart ute...


Fredag,( idag )  
Jag red på ängen i typ en halvtimma. Hann inte längre för jag åkte med mormor in till stan(hem) och hon skulle åka vid 5! Så det blev som det blev. Men men, det var endå roligt, Tello var en piggelin och ville gärna galoppera, hehe   Sen skuttade jag nån gång över en litet stock med :)









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: