2011-01-08
20:51:44

Svar
jennie ohlson om Outfit:

Hej!
Jo, jag undrar om ni har Kingsland tröjor? Om ni har det så undrar jag om ni använder dom till ridning/tävling och i stallet eller om ni har dom i skolan? :) Min mamma säger att jag ska ha min kingsland tröja i SKOLAN och inte att RIDA i.. :/


Hej Jennie! Jag har fyra KL tröjor. Två tjocktröjor, en t-shirt och en ulltröja som jag tävlar i.
Jag rider endast i min KL tröjor, men det är självklart upp till var och en! Men eftersom att kingsland är ett hästmärke så anser jag att man ska rida i dom ;)


Och bara för att jag inte hade nåt att göra så gjorde jag ett kollage med mina tröjor, hihih:)







Kommentar:
#1: jennie ohlson

Okej :D Tack sså mycket! :D Min mamma trodde att kingsland var ett klädmärke. haha, liiiite konstigt eftersom vi köpte den från Cheavl RIDSPORT! x''D

2011-01-08 @ 22:24:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: