2011-01-02
23:01:06

Mys pys <3
Idag åkte vi till stallet för att kvällsfodra, och jag skulle inte rida för då är hon piiggig imon ;P
men så fick jag lite tid över, så jag gosa med henne pussa och så, så fick jag för mg att släppa henne lös i uppställnings spiltan, för de va bara jag och mamma där, för sist jag gjorde de gick hon iväg x)
Men så släppte jag henne och hon bara stod där, så jag borsta och gosa med henne lös ;D
Fatta va gla jag blev XD Inget att bil så här JÄTTE glad för men hon har varit sjukt ouppfostrad och hon är de ganska mycket nu oxå .... men inte liika.
sen skulle jag lära henne buga. först fatta hon ingenting men efter typ 3 försök så gjorde hon de utan godis. :P
Och sen när jag börja borst igen så stod hon och buga för att hon ville ha mer godis och så sa jag: men du de är slut nu.
Så kolla hon på mig men ledsna ögon så jag fick springa och hämta en morot XD Hehe ibland faller man för söt het <3

asså när man är själv med denna ponnyn är hon såå underbart snäll och goo <3

Kommentarer:
#1: Natalie

Den ponnyn e för söt asså <3

2011-01-03 @ 00:37:51
#2: Joanna

har skrivit svar på tal till dig i min blogg jennifer :)

2011-01-03 @ 16:26:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: