2011-01-16
18:54:50

HEJ :D
Kom till stallet idag. och ska ta in hästarna. då jag ser att kwanza har sjuuukt svullet öga. :O
Då får vi reda på att när hon sulle ut så blev hon rädd för lallie, så hon prang in i en annan box och då drog tiina tag lite i henne och då åkte knuten på rimskafftet upp på/i ögat. så nu kollar hon typ inte så nu lägger vi in någon ögonsalva.... Aja sånt händer och hon är ju häst rädd, hon är rädd för alla andra hästar ://
Så jag får åka till stallet imon och kolla och salva kwanza om de inte är bättre..
Men så va disa uppe och hon va sjuk så då erbjöd jag mig att rida, och de fick jag :DDDD TACK DISA <3
Och de gick AS bra fast hon testa mig lite ibörjan men annars va hon jätte snäll. Och i slutet va hon riktigt mjuk och fin :D <3

vill ha sommar nuu!! :))

Kommentarer:
#1: MOLLY

Men ska jag ta Kwanza imorgon oså eller ska du ? :p

2011-01-16 @ 19:24:17
#2: julia

har skickat bilden nu :)



kram!

2011-01-16 @ 20:59:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: