2011-01-25
14:22:48

Hehe,,
Jag glömde ju skriva hur de gick på träningen i söndags XD

Hon va faktiskt pigg och glad. Och de gick galant, fast hon är ju gankska jobbig med hoppningen som ni kanske vet vid de här laget. så jag kom lite fel på ett kryss från en konstig kurva i. Så hå stanna hon men de va de enda dåliga.
annars gick de asbra. hoppa en feeet oxer på typ 90, hehe :P As bra gick de.
Jag va så glad, precis vad jag behövde :D

Efter så gick jag och frida med hästarna ute, så jag fick prata av mig XD Haha de behövdes..
Frida är bääst :O du lyssnar ALLTID :)) <3



idag va jag hemma från skolan. -.- MIGRÄN...
Men ska åka och rida endå, så tar bussen vid 4 :)


6 dar kvar'



Allis fiina bild :D <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: