2011-01-17
22:01:29

Hatar överskrifft-.-
Tiina skulle kolla Kwanza idag på morgonen och då va ögat helt bra :D
Så när jag slutat och kommit hem så åkte jag bussen upp och allt ser bra ut, Eller de va liiite svullet under, men  de kan ju inte bli bra bara Såå :P
Så jag bestämmer min för att rida ordentligt, och de tyckte alla andra oxå.
Ridningen gick bra. Hon va väääligt pigg för hon gick ju inte igår.
Men när jag kommer in i stallet så fixar jag allt och ger henne betfor. och när jag är klar så ser vi hur hon står och kniper med ögat igen....
Så de va bara att hämta Koksaltlösning och spruta in i ögat. och då öppna hon de igen. :))
Imon  sår hon inne, för de ska frysa på och de är redan isbana i hagen......
Så då blåser de inget i ögat, så får jag se hur jag gör med ridningen.



WTF va lång man hesteen har XD Hahah

Igga mig....

Jag kan länka "Vidio bloggen" jag och lisa gjorde från denna dagen, Någon dag ;DDD
Haha XD

fick inte fram namnet..... -.-
men som ni kanske redan listat ut...
// JENNIFER


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: