2011-01-13
21:36:36

Halloo <3
Vart inget Stall idag heller.. Molly ska rida imon oxå :) Tro de eller EJ jag ska träna handboll :O Hahha såå kul <3
Men hoppas de gick bra för dig idag molly??

Red inte i Måndags- Mollys rid dag
Red inte i Tisdags- SJUK :(((((
Red 45 min i onsdags
Red inte idag- Molly rida
Rider inte imon, molly rida
Rider liiiite på Lördag- ska på kalas.. 
Hoppar på söndag..

asså jag rider inte så mycket nu känner jag.. men jag vill ta vara på denna tiiid.. åååhh.
aja idag va jag och MAMMA på sussie och skulle lämna mina FUCKING tretorn som knappen går upp när man rider, (Har den NYA knappen :O) Så nu ska Tretorn byta knappar IGEN -.-
Man som sagt man kan INTE komma ut från en HästAffär Utan något, så denna blev de. (den vart på REA <3)
Och så blev de Lite Musli (Stvning) Som typ Gratis Prover ;D

Och  INNAN vi va På sussie så va vi på Lidel och ni kan ju inte gissa vad jag hitta som jag letat efter i typ .... ahh länge jalle fall :O EN ROSA baby filt med Gråa elefanter på :O hahahah <33 så de ska bli ett ländtäcke. Hahahahhahhahaha <33

såå sött <3

Kommentar:
#1: molly

haha, jadå de gick bra. bara att hon var rätt så seg i början XD

2011-01-14 @ 14:59:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: